ماشین لباسشویی آاگ تعمیر لرزش لباسشویی در سعادت آباد
نوشته شده توسط : lg

ماشین لباسشویی آاگ تعمیر لرزش لباسشویی در سعادت آباد

رفع لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی آاگ 
کمک‌فنر

ماشین لباسشویی آاگ دارای کمک‌ فنرهایی است که حرکت مخزن را در زمان برنامه چرخش متعادل می‌کنند. کمک‌فنرها از یک سمت به بدنه ماشین لباسشویی آاگ و از سمت دیگر به مخزن دیگ وصل هستند و جهت دسترسی به آن‌ها باید قاب پشتی و بالایی برداشته شود. زمانی که کمک‌ فنرها ضعیف یا خراب شده باشند، عدم توازن در بار سبب لرزش و حرکت ماشین شده و صداهای گوش‌خراش و بلندی در زمان برنامه چرخش ساخته می‌شود. این مورد به ایرادات بیشتری در ماشین لباسشویی آاگ منتهی خواهد شد. کمک‌فنرها را چک کرده و در صورت نیاز آن‌ها را عوض کنید. برای به وجود آوردن توازن شاید مجبور باشید هر دو کمک‌ فنر را همزمان تعویض کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی

فنرهای نگهدارنده مخزن لباسشویی آاگ

فنرها مسئولیت نگهداشتن مخزن و جدا نگه داشتن آن از محفظه‌ی ماشین لباسشویی آاگ را دارند. آن‌ها نیز مسئولیت گرفتن لرزش‌های مخزن در زمان چرخش را دارند. قاب‌ بالایی محفظه باید برداشته شود تا بتوانید فنرها را چک کنید. نخست مشاهده کنید که فنرها در محل‌های خود قرار دارند و سپس آن‌ها را برای کشیدگی نگاه کنید. زمان تعویض باید دقت کنید که فنرها تحت فشار هستند و امکان دارد با سرعت زیاد پرتاب شوند. اگر فنرها خراب شده باید همه فنرها را تعویض نمایید.

حلقه اسنابر و پد دمپر و پدهای مخزن

ماشین لباسشویی‌های آاگ که درب شان در بالا قرار دارد، دارای حلقه اسنابر هستند که لرزش‌های ماشین لباسشویی آاگ زمان چرخش را تعدیل می‌کند. آن غالبا زیر ماشین لباسشویی آاگ قرار دارد و لایه‌ای بین مخزن و محفظه ایجاد کرده و مجموعه‌ی مخزن را پشتیبانی می‌کند. حلقه‌ی اسنابر یا پدهای مخزن غالبا از پلاستیک سخت ساخته می‌شوند، و نیز پدهای دامپر از نمد روان‌کاری شده تولید می‌شود. تمامی این‌ها امکان دارد به مرور زمان و بکارگیری پوسیده شوند و سبب شوند که مخزن بیش از اندازه  حرکت کند. حتی امکان دارد یا پوسیدگی به اندازه ای باشد که فلزها در تماس با هم باشند که لرزه‌های غیرقابل کنترلی خواهد بود. پنل جلویی را باید در آورید یا این قسمت‌ها را چک نمایید . به دنبال گرد سفید، پدهای رنگ رفته و خشک شده بگردید. در حالت نیاز این‌ها باید عوض شوند که اول باید فنرهای مخزن جدا شوند.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: